Hausach – Lenzkirch: dag 2

Geslapen           : Landgasthof Hirschen
………………………..
bij Furtwangen

Met dezelfde trein en dezelfde taxi gingen we de volgende ochtend terug naar Wilhelmshöhe. Nu met alle bagage in de rugzakken.

Het traject was vandaag heel anders van karakter dan gisteren. Minder ruig. Maar niet minder mooi. Aan het begin voerde de tocht door weer zo’n mooi hoogveen gebied en later maakten we een ommetje langs de Güntherfelsen. Je kon daar ook rechtdoor over het brede pad blijven gaan, maar dat zou zonde zijn. Die enorme rotsblokken waren heel indrukwekkend en dat klimmetje kon er nog wel bij vandaag.

E1 door het Zwarte Woud-Güntherfelsen

Güntherfelsen

Bij de Brend, op 1150 meter, was het uitzicht geweldig. We boften weer enorm met het weer, al was het hierboven wel behoorlijk koud en winderig.

Iets ten westen van Furtwangen, waar je een drukke autoweg oversteekt, lag het hotel dat we hadden besproken. Een eenvoudig onderkomen, maar perfect op de route. Van de drukke autoweg hadden we totaal geen last.